Rekrutacja na stanowisko: Sprzątaczka klatek schodowych z orzeczeniem o niepełnosprawności
Opis stanowiska
Firma MS SOLUTIONS poszukuje pracowników utrzymania czystości klatek schodowych obsługiwaych Wspólnot Mieszkaniowych oraz innych klientów na terenie miasta Wałbrzycha. Przedmiotem wykonywanej pracy jest kompleksowe utrzymanie czystości na powierzonych obiektach.
Wymagania
1. Niezbędne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Zamieszkanie na terenie Wałbrzycha
- Wykształcenie co najmniej zawodowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum jeden rok
- Orzeczenie o niepełnosprawności
2. Dodatkowe
- Umiejętność pracy w zespole, łatwe nawiązywanie kontaktu ludźmi, cierpliwość i wyrozumiałość;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne;
- Kreatywność, dyspozycyjność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność
- Odporność na stres;
- Obowiązkowość, rzetelność, dbałość o czystość i powierzone mienie.
Obowiązki
- Utrzymanie czystości powierzonych klatek schodowych zgodnie z przedstawionym harmonogramem,
- Bierzące utrzymanie powierzonego sprzętu
- Raportowanie dotyczące własnej pracy: realizacji celów i jakości obsługi klienta,
- współpraca z zespołem ,
- umiejętność sprawnego reagowania i rozwiązywania problemów,
- czerpanie zadowolenia i radości z pracy!
Oferujemy
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy ( umowa na okres próbny)
- Wynagrodzenie w wysokości 1750 zł brutto + premie uznaniowe
- Pracę jednozmianową w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku
- Stabilne warunki zatrudnienia
Wyślij formularz aplikacyjny
MS Solutions
Moniuszki 66 II58-300 Wałbrzych
Tel.: 74 660 39 69
Tel.: 535 034 280
Fax.: 74 662 85 81
Godziny otwarcia
Pon-Pt: 07:00-14:00