Artykuł 1. Zasady świadczenia usługi Newslettera
1. Newsletter jest bezpłatną usługą świadczoną drogą elektroniczną przez MS SOLUTIONS Michał Szatoń (dalej „Usługodawca”).
2. Usługa Newsletter polega na informowaniu przez Usługodawcę w drodze poczty elektronicznej o faktach i wydarzeniach mogących mieć związek z działalnością Usługodawcy bądź branży sprzątającej.
3. Osoby, które wyraziły zgodę na świadczenie usługi Newslettera, wyrażają zgodę na otrzymywanie za jej pośrednictwem informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym ofert dedykowanych.
Artykuł 2. Wymogi do świadczenia usługi Newslettera
1. Usługa świadczona jest na rzecz użytkowników internetu, którzy prawidłowo podali na stronach www.mssolutions.com.pl , posiadany przez nich adres poczty elektronicznej (e-mail) (zwanych dalej „Użytkownikami”).
2. W celu korzystania z usługi Newslettera wymagany jest komputer bądź urządzenie mobilne z dostępem do Internetu oraz czynna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna. Przeglądania całości niektórych informacji przekazywanych drogą poczty elektronicznej może wymagać także posiadania standardowej przeglądarki internetowej.
Artykuł 3. Zawieszenie bądź zaprzestanie świadczenia usługi Newslettera
1. Każdy Użytkownik w każdym momencie ma prawo zrezygnować z usługi Newslettera. Subskrypcję można anulować, wysyłając mail na adres kontakt@mssolutions.com.pl
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
a) czasowego wyłączania usługi Newslettera, jeżeli będzie to niezbędne ze względów technicznych (np. konserwacja, modyfikacje lub naprawa systemu),
b) całkowitego zaprzestania świadczenia usługi w ramach Newslettera po uprzednim powiadomieniu Użytkowników.
c) Zaprzestania świadczenia usługi w ramach Newslettera na rzecz konkretnego Użytkownika, w przypadku, gdy podejmuje on działania ingerujące w niezakłócone korzystanie z usługi przez innych Użytkowników bądź dopuszcza się do działań naruszających przepisy prawa bądź niniejszy Regulamin.
Artykuł 4. Reklamacje
1. Reklamacja dotycząca świadczenia usługi Newslettera powinna być składana drogą poczty elektronicznej na adres kontakt@mssolutions.com.pl
2. Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika (w szczególności adres e-mail zgłoszony do wykonywania usługi), opisanie sytuacji będącej przyczyną reklamacji oraz wskazanie oczekiwanego sposobu jej rozwiązania.
3. Reklamacja jest rozstrzygana w terminie 14 dni, a rozstrzygnięcie przesyłane jest na adres poczty elektronicznej użytkownika.
Artykuł 5. Przetwarzanie danych osobowych
1. Podane przez użytkowników dane osobowe ( Imię i Nazwisko oraz adres e-mail) są przetwarzane przez Usługodawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką prywatności Usługodawcy dostępną na stronach mssolutions.com.pl
2. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania ich udostępnienia, zmiany lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z usługi Newslettera.
Artykuł 6. Zmiany Regulaminu
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 7 dni od dnia ich ogłoszenia użytkownikom drogą poczty elektronicznej.